למדתם וצברתם ניסיון רב בתחום שלכם ואתם מיקצועיים. אתם יודעים זאת, אבל הם (הלקוחות) לא.
אתם מעלים אין סוף פרסומים/תמונות/מאמרים ו״הוכחות״ על העבודה המצוינת שלכם, עובדים שעות נוספות על שיווק הפרסומים במדיה וברשתות החברתיות ועדיין מרגישים שאתם נתפסים ״כלא מספיק מקצועיים״ והמתחרים מהדלת ממול שפחות מקצועיים מימכם מנפנפים עם רשימת המתנה של לקוחות.

המדיה היא עולם מתעתע!
מה שיפה כאן, פחות נוצץ שם ואצל השכנים הכל יותר, הכל יותר בהכל !
האמת, לא אתם ולא אני יודעים מה באמת קורה שם וכך השכנים שלכם לא יודעים מה קורה אצלכם וכמוכם השכנים ניזונים ממידע מהמדיה החברתית.

זיכרו! תמונה אחת טובה שווה אלף פרסומים ותביא לך 10 לקוחות חדשות, פוסט אחד גרוע יבריח 100 לקוחות (ישר לשכנים ממול).

היתרון שלכם שיש לכם שאיפה ורצון להתקדם!
אתם רוצים לא רק להיות מקצועיים כאם גם להראות כאלו !

אז מה עושים ?

  1. מעלים תמונות איכותיות ומקצועיות ואם יש צורך להיעזר בעיבוד תמונות מקצועי
  2. פותחים דף עסקי במדיות החברתיות מעוצב (!) ע״י גרפיקאי מקצועי כולל תמונת פרופיל מתאימה וקאבר (תמונת נושא) מעוצב ומקצועי שישדר את המסר והמקצועיות של העסק שלכם. אם אין לכם זמן לנהל את דף העסק העבירו הסמכות לגורם מתאים למי שעוסק בכך.
  3. ממתגים את העסק: לוגו, כרטיס ביקור, חתימת מייל, מעלים תמונות רק בתוספת הלוגו שלך, פוסטים מעוצבים, פרסום כתבות מקצועיות, הדפסת פלייר וברושורים וחלוקה אישית במקומות המתאימים, הקימו אתר אינטרנט אתר אינטרנט.
    למה אתר: אנשים עדיין מחפשים את אתר האינטרנט גם אם הוא תדמיתי בלבד.
    אתר ישדר רצינות וביטחון שהעסק שלך אמין.
    דף עסק וכרטיס אינסטגרם זה נחמד, מעיין הפגנת נוכחות אבל עדייו יחפשו את האתר שלך.
  4. תורידו גז מהפייסבוק/ אינסטגרם.
    השכנים שלכם מפרסמים המון,  כי יש להם זמן, לכם-אין, אתם מנהלים עסק
  5. שרטטו את המסלול שבו הייתם רוצים להיות בו תוך ציון נקודות דרך ומשימות ללא ציון תאריכים. אם אתם הולכים בדרך הנכונה לכם,  אתם תגיעו ליעדים שהצבתם בזמן המתאים
  6. העבירו סמכויות ! כבעלי עסק אתם אוהבים להיות בשליטה על הכל, נחמד ונכון עד לרגע שאתם מתמוטטים (נפשית) ואחריכם העולם הפרטי והסביבה האישית שלכם.
    כבעלי עסק מומלץ להעביר סמכויות לאחרים, השליטה שלכם תהיה בהחלטות ופיקוח על הנעשה. את הביצוע יעשה הגורם המקצועי ששכרתם לשם כך

אם אתם לא מסוגלים להעביר סמכות תישארו איפה שאתם- אין לכם יכולת להכיל יותר.

העולם יראה מה שאתם רוצים לשדר, אתם אלו ששולטים בפירסום ובנידוב המידע,  תפרסמו מקצועיות – כך יקבל אותכם העולם
ומבטיחה לכם שאחרי שהשכנים שלכם יראו את המיתוג, את הדף העסקי המקצועי, והתמונות המקצועיות , עוד גרפיקאי מיקצועי ירוויח לקוח, כי השכנים ממול ירצו גם ! 

המאמר נכתב ע״י אביגיל הקטר מעצבת ובעלת מותג 3pti עיצוב גרפי, כל הזכיות שמורות 

סגירת תפריט