אתם מכירים את המונח ״סטיילינג״ בתחום האופנה, מתחום הפנים ועיצוב הבית

אז מה הקשר למונח זה לתחום הגרפי ?

כשמעצבים סטיילינג, סגנון, אנו לוקחים מס׳ פריטים מחברים אותם יחד, מוסיפים אביזרים מתאימים לקבלת מראה מסוים ולשדר תדמית מסוימת. 
לדוגמא: כשארצה להתלבש לארוע ממלכתי סביר להניח שאלבש חליפה מחויטת שחורה, חולצה מחויטת לבנה, נעליי עקב קלאסיות, תסרוקת מוקפדת ואיפור מינימלי.
ואם באותו ערב יהיה מפגש חברתי בפאב אצטייד בנעליי סניקרס, אפזר השיער, אשחרר החולצה ואפתח כפתור או שניים למראה משוחרר ולא רישמי.
השתמשתי באותו בסיס, החליפה השחורה ליצירת שני סיגנונות לבוש שונים בעזרת אביזרים משלימים, איפור ותסרוקת מתאימה. 
פריט בודד אחד לא ייתן לי את הסטייל והמראה ונמראה כאם שילוב מס׳ פריטים יחד .

כך גם במיתוג ועיצוב גרפי.
מיתוג למעשה זה הסטיילינג של עולם הגרפיקה. עם מוצר אחד בלבד לא אקבל ״מיתוג״, אבל עם מס׳ מוצרים יחד, אקבל את המראה והתדמית הנדרשים.
ולמה הכוונה?
לוגו בלבד לא מהווה מיתוג , כאם סמל /צורה המייצג את העסק, העסק עדיין לא ממותג!
צירפנו גם כרטיס ביקור שעוצב בהתאמה ללוגו, באותו סגנון (סטיילינג) ובאותה שפה גרפית ,תהליך המיתוג החל. 
בכרטיס יש לוגו, פרטים להתקשרות, והסבר קצר על העסק– תג ליין – משפט המחץ למותג שלכם
2 מוצרים המעוצבים באותה שפה גרפית – יש לנו מיתוג בסיסי !

ליצירת מיתוג שלם, מומלץ לעצב מכלול מוצרים בנוסף ללוגו וכרטיס ביקור ניירת משרדית, חתימה למייל, דף עסק, אינסטגרם, אתר אינטרנט, קטלוגים, פוסטים מודעות מעוצבות כשהמשותף לכולם הוא שימוש קבוע באלמנטים ובשפה הגרפית שעוצבה.
מעצב גרפי מקצועי, יצור עבורך את השפה הגרפית המתאימה לעסק שלך לפי הנתונים, קהל היעד ומהות העסק ויעצב זהות שלמה עבור המותג שלך.

branding

המאמר נכתב ע״י אביגיל הקטר מעצבת ובעלת מותג 3pti עיצוב גרפי, כל הזכיות שמורות 

סגירת תפריט